Фандєєв Олександр

10 000 квадратних метрів вражень

05.06.2024

Незважаючи на воєнний стан, інтерес до виставки був шаленим. Люди потребують якісного, надійного захисту.

Під час війни Міжнародний виставковий центр (МВЦ) на Лівобережці (Київ) не часто радує нас подіями. Проте 28–30 травня виставкове життя тут вирувало на повну. Воно кипіло вже на майданчику експозиції просто неба, де виблискували яскравими, переважно червоними кольорами автомашини, обладнання для гасіння пожеж та інша техніка. Незабутнє враження на відвідувачів справляли автодрабини заввишки 32 і 42 метри. Їх демонстрували рятувальники, і така техніка вже поставляється до підрозділів ДСНС.

Не менш вражаючими, цікавими й розмаїтими були експозиції та заходи, що відбувалися у павільйонах МВЦ. Учасники виставки презентували, зокрема, технічне оснащення й обладнання для пожежних та аварійно-рятувальних загонів; системи пожежної безпеки будівель, споруд та територій; засоби індивідуального та колективного захисту; системи прогнозування, попередження та оповіщення про надзвичайні ситуації; техніку й засоби для проведення гуманітарної протимінної діяльності. На виставці були представлені також експозиції на тему охорони праці та промислової безпеки, екстреної медицини, ядерної та радіаційної безпеки. Щодо безпеки відвідувачів і учасників МВЦ – на випадок повітряної тривоги вони мали можливість скористатися двома укриттями цивільного захисту, що розраховані на 2000 осіб.

Загалом цього року ХХ Міжнародна спеціалізована виставка «Технології захисту / ПожТех» об’єднала понад 100 учасників на площі понад 10 000 кв. м. Вони не лише представили свою продукцію, напрацювання, перспективні розробки, інноваційні технології, сучасні технічні системи безпеки, але й мали чудову можливість поспілкуватися, обмінятися думками, ідеями, познайомитися з потенційними клієнтами та партнерами. Упродовж трьох днів у конференцзалах виставки відбувалися різноманітні заходи зі злободенною тематикою. Серед  них Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми та інноваційні технології у сфері цивільного захисту та екологічної безпеки для повоєнного відновлення України», Міжнародний науково-практичний семінар «Інформаційно-телекомунікаційні технології для захисту критичної інфраструктури України», конференція «Пожежна та техногенна безпека в сучасних реаліях», круглий стіл «Проблеми та сучасні технології гуманітарного розмінування в Україні», майстеркласи з питань ліквідації та моніторингу надзвичайних ситуацій тощо.

Журнал «Охорона праці» поцікавився враженнями учасників від головного галузевого виставкового проєкту України у сфері пожежної та промислової безпеки, рятувальної справи, цивільного захисту та охорони праці.

«Виставка масштабна, велелюдна, й інтерес відвідувачів до неї та до продукції підприємства перевершив наші сподівання», – розповіла Вікторія Лановик, представниця компанії Valtex. Потужності підприємства, що виготовляє спецвзуття і спецодяг, розташовано у Білій Церкві. Нещодавно компанія представляла свої вироби на виставці у Ризі, має досвід участі в Міжнародній виставці А+А з безпеки праці й охорони здоров'я на робочому місці в Дюссельдорфі. На київській виставці найбільше відвідувачі цікавилися якістю продукції, її захисними властивостями, а також тим, де її можна придбати. Особливу увагу привернула нова лінійка спеціального тактичного взуття для військових – на нього вже є замовлення від Міноборони. Виставка, за словами Вікторії, безумовно, корисна, бо дає змогу поспілкуватися з цільовою аудиторією, потенційними клієнтами, дізнатися про їхні потреби й побажання, зрозуміти, на що слід звернути увагу, проаналізувати сучасні тренди на ринку спецвзуття та спецодягу.

Спочатку цікавляться якістю, потім – ціною

Чимало відвідувачів, які цікавляться якісним спеціальним одягом, взуттям та іншими ЗІЗ, «пригальмовували» біля експозиції компанії INSIGHT. Стенд компанії прикрашав ефектний манекен, себто манекенка, вбрана у стильний комплект жіночого спецодягу та взуття: модні черевики, штани, жилет, кепку. Ця симпатична довгонога «пані» допомагала компанії виразно представити нову розробку жіночих моделей спеціального одягу.

Жіночий спецодяг, виготовлений за індивідуальними конструкторськими лекалами відповідно до типів фігур жінок, – не єдине інноваційне рішення, яким може пишатися компанія. Інтерес викликає, як розповіла Анна Ременець, директорка та власниця компанії INSIGHT, уся продукція компанії. Тому, що вона сучасна, якісна, яскрава, вирізняється технологічністю і комфортом. Саме на цьому акцентували увагу відвідувачі, – вартістю цікавились в останню чергу. А коли дізнавались, скільки коштує той чи інший виріб, то були приємно здивовані.

Багато хто зазначав, що раніше їхнє підприємство закупало спецодяг, взуття, інші ЗІЗ, орієнтуючись на низькі ціни. Проте з часом роботодавці дійшли висновку, що економити на якості – це собі, тобто підприємству, працівникам, дорожче. Тому тепер готові платити за якісну продукцію, зокрема, за вітчизняну, що своїми споживчими характеристиками не поступається зарубіжній, проте доступніша за ціною.

Багатолюдно було й біля експозиції відомого бренду UVEX, що пропонує величезний вибір сучасних, технологічних, високоякісних засобів захисту для підприємств і організацій, для занять спортом і відпочинку. Звісно, на невеликій площі експозиції показати все, що хотілося б, неможливо – каталог продукції UVEX нараховує 400 сторінок. Тому на виставці, як розповіла Тетяна Годяк, регіональний менеджер Центральної Азії та Східної Європи компанії UVEX, передусім представили найбільш ходові й топові товари. Продукція компанії користується незмінною популярністю, ознайомитися з нею прийшло чимало людей, які були й на минулорічній виставці. Вони вже встигли випробувати вироби бренду в роботі, ділилися своїми оцінками і враженнями, цікавилися новинками. Незважаючи на воєнний стан, інтерес до виставки, як зазначила Тетяна Годяк, – шалений, люди цікавляться сучасними високотехнологічними виробами, що гарантують якісний, надійний захист.

Потребують українці також і якісного інтелектуального продукту. Тож відвідувачі виставки не оминали увагою стенд журналу «Охорона праці». Цьогоріч, окрім спеціалістів з охорони праці, науковців, викладачів, виданням, його тематикою, цікавилися багато військових. Відвідувачі пропонували співпрацю, дізнавалися про умови розміщення реклами, купували журнал реєстрації інструктажів та отримували наш журнал у подарунок.

Фото автора

Журналіст Фандєєв Олександр